fredag 21 mars 2008

Är du också en boknörd?

Den som "lurat" mig att börja blogga är en av min dotters arbetskamrater på Akademibokhandeln. Helena heter hon. Hon hade skrivit om mig på sin blogg och jag måste ju kolla in det. Jag blev lite sugen på att kunna skriva av mig några bokstäver då och då. Nu var jag inne på hennes blogg igen och fann ett boknördtest. Det kliade i fingrarna så jag kastade mig in i testet och blev korad till 78 % boknörd. Hualigen, är det bra eller dåligt? Känslan är att man nu kan betraktas som värsta torrbollen och inte ha något annat än böcker i huvudet.

Testa gärna själv här nedan.

2 kommentarer:

Helena sa...

Ah! Ja, visst är det trevligt att få skriva några rader då och då. När man inte är begravd bland alla böcker vill säga. Fast jag var ju bara 57% boknörd, så för min del är läget nog lungt. Porträttlikt förresten :)

Anonym sa...

Haha, good to know att jag är en större boknörd än alla i din familj! 86% fick jag och det är ju ioch för sig en trevlig siffra om man tänker på årtalet! =)

/Cissi (Sannas kompis)

Veckans Tio i Topplåt 1133

Big Dee Irwin & Little Eva: Swinging On A Star In på listan 1 februari 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 2