söndag 4 maj 2008

Reseplanering

Eftersom jag som sagt varit gräsänkling har jag haft god tid att planera den kommande Provenceresan. Om en vecka ska Lena & jag flyga till Marseille för att njuta av Sydfrankrikes vackra landskap, besöka vingårdar och prova på den världsberömda maten. Vi tänkte bila runt lite som näsan pekar.

Med datorns hjälp har jag åkt runt, tittat på Bed- & Breakfastställen och kikat på sevärdheter. Jag har visserligen köpt en bra reseguide, men Internet ger så mycket fler möjligheter att finna pärlor att besöka.

Några arbetsdagar kvar.....sen far vi!!

Inga kommentarer:

Victoria Björn Blomqvist: Bortom trädens gräns - Bokomdöme

  Bortom trädens gräns Av Rebecka Björn Blomqvist Piratförlaget 2024 ISBN 97891642008972, Inbunden, 378 sidor Det här är författarens tredje...