onsdag 28 maj 2008

Snart framme i Köpenhamn

Jag har nu sett ljuset i tunneln. Våran stegräknartävling är till för att vi ska bli friska och engagerade!

Annars är jag inne i mörkret i tunneln. Har nämligen upptäckt att vi startade i Malmö (hur vi nu tog oss dit!) och ska traska ända till Paris = 1.350 km. Eftersom jag på två dagar har gått 32.014 steg = 27 km så har jag väl tagit mig över Öresundsbron och är nere i tunneln mot Köpenhamn. Får man gå där? 15 km kvar innan jag når Rådhusplatsen.

Annars är det så att jag går lika mycket/lite som vanligt. Så här års vill man ju promenera - och inget körkort som sagt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hoppas att Du snart är ute ut tunneln.Där har jag faktiskt åkt in-lines en gång när bron invigdes.Att åka över bron var enbart kul.Full fart nerför i tunneln var mest en skräckupplevelse.
:-)

Nisse Scherman sa...

In-lines?

Veckans Tio i Topplåt 1127

Freddy Weller: Games People Play In på listan 16 augusti 1969 Låg kvar i 1 vecka, Högsta placering: 8