onsdag 23 juli 2008

Fler semesterbetraktelser

Kort besök hemma för att gå på DN-galan. Nu ut till ön igen. Rongedal uppträdde på DN-galan. Endast Lili & Sussi hade varit värre. Kräksvarning.

Stackars Christian Olsson. Skadad igen.

Min kamera har fått alzheimers. Minneskortet trasigt.

Brorsan är solbränd. Det var 45 år sedan sist.

Dotter Susanna har börjat jobba i taxiväxel. Var god dröj!

Hustrun är som Hedlund. Taskig timing. När man lyssnar på sportradion på ön och DIF jagar kvittering - vad händer då. Hustrun sätter på dammsugaren och inga andra ljud tränger igenom.

Hustrun går även till affären med tröjan ut och in.

Jag älskar min hustru ändå.

Mycket läsning i år som varje år...se minirecensioner längst ner på bloggen,

Dåligt med kantareller i år, men de hustrun hittar är desto godare.

Jag skulle ringa hustruns morbror Nisse häromdagen. Det började ringa i MIN ficka. Fel Nisse.

Jag satt sönder en stol på ön. Men man FÅR inte tänka på vikten på sommaren. Det kommer alltid nya tider.

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1126

The Spotnicks: Papa Oom Mow Mow In på listan 25 juli 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 3