måndag 20 september 2010

Jag var med hustrun och brodern på premiär i fredags. Magnus Ugglas Revy på Chinateatern. Ni vet, fortsättning på TV-programmet Var fan är min revy?, där Uggla for land och rike runt för att hitta begåvade revyartister.

Till sist hamnade han i Karlshamn där han fann de bästa artisterna. Det var också där revyn hade premiär. Nu har den hunnit till Stockholm, och jag måste säga att jag hade absolut inga förväntningar alls.

Men det var fantastiskt bra. Ett gott humör och ett sjuhelvetes tempo, aldrig en lugn stund. Och han har en befriande ditans till sig själv. Gå dit, vet jag!!!

Att det var Stockholmspremiär innebar en del kända nunor i publiken och lite bubbel i foajén. Mjauuu!!! Och isterband på KB som uppvärmning. Med en Pale Ale och en Besk. Mjauuu gen!!!

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1134

The Kinks: Victoria In på listan 17 januari 1970 Låg kvar i 3 veckor, Högsta placering: 8